SWORKz S12-2C Evolution (S12-2C EVO) (Carpet Edition) 1/10 2WD er en videreudvikling af den
succesrige S12-2C platform.
Bilens nye geometri sikrer optimerede kurvehastigheder og nem håndtering på tæpper og på højgrebs baner,
skriver S-Workz i deres presseomtale af bilen.
Bilen har et nyt transmissionssystem i tæppeversionen og lettere aluminiumschassis.
Den har et layout, der giver mulighed for op til 6 forskellige batteripositioner.
Chassisets flex kan ændres ved at justere sideskærmene.
S12-2C EVO kommer med det helt nye Pro-Shock System (kort version). Støddæmperne kommer
med nye Emulsion Precision-stødhætter i plast og stødstempler med tætningsbeslag.
De teflonbelagte stempelstænger sikrer en skånsom dæmpning.
Black Line-fjedre, nydesignet med anti-rotationsfjederholdere, er standard i SWORKz S12-2C EVO-sættet.
Justerbar Ackermann plade og carbon styreplader er også inkluderet.
S12-2C EVO har nye vinklede nedre bærearme,
der giver mulighed for en lavere stødposition, hvilket resulterer i et lavere tyngdepunkt.
Sættet er udstyret med et quick change differentialsystem, der kan monteres i 3 forskellige positioner.
De bagerste nederste bærearme er vinklede, og det bagerste stødtårn
(tæppeversion) har forskellige højdepositioner.
Gearkassens vægt er optimeret til en perfekt balance mellem størrelse og styrke.
Det bagerste stødtårn (tæppeversion) af S12-2C EVO er lavet af kulstof.
Højden og vinklen på spoilerbeslaget er justerbare.
Den bagerste bredde på S12-2C EVO kan ændres med det nye Synthesis bagnavsystem.
SWORKz S12-2C EVO har en krængningsstang foran og et helt nyt monteringssystem bagtil.
Hvis du vil læse mere, så finder du mere info her.
Prisen i EU er på 430 Euro. Den kommer i en dirt og en tæppe version.
Et hurtigt kik på bilen, viser at de nok fra kikket godt efter en Associated B6.4.
De har forfinet flere detaljer, så onde tunger vil sikkert hævde, at det er en "luksus" udgave af en B6.4.
Like this:
Like Loading...