Endnu engang flytter Awesomatix grænserne for hvor en 1/10 touringcar er opbygget.
Fakta:
1. Kompakt kortere nedre dæk med en helt ny form.
Den nye form på nederste dæk gør, at bilen kan dykke og rulle mere uden overdreven gnidning på banen.
Kombineret med de nye carbon underarme forbliver hjulbasen den samme som tidligere sæt.
2. 2. Nye dæmpere.
Nye dæmpere har et endnu lavere tyngdepunkt. Nye dæmpere giver uafhængig justering af dæmpningsniveauet og fjederhastigheden.
Nye dæmpere har 2 indbygningstilstande – til progressiv dæmpning og til lineær dæmpning.
Jævnere drift ved lav hastighedsdæmpning og forbedrede egenskaber ved højhastighedsdæmpning er de vigtigste forbedringer af vores nye dæmpere.
Det tilføjede kugleleje i spjæld-ophængsforbindelsen giver en mærkbar reduktion af den negative indledende friktion under affjedringen.
3. 3. Ny bagkrop holder.
Det nye design af bagkropsholderen reducerer vægten og det polære moment af inerti.
4. 4. Nye batteri holdere.
Det nye design holder batteriet mere sikkert på plads og giver mulighed for lettere justering til forskellige batterilængder.
5. 5. Nye forkofanger plader.
Det nye design af de forreste kofangerplader bestemmes af den bemærkelsesværdige kortere front på nederste dæk.
Forreste karosseristolper forbliver i samme position, men den nye nedre kofangerplade fortsætter med tendensen til at reducere chassisrul.
6. 6. Nye carbon underarme.
Nye underarme har et fejet design mod bilens fire hjørner, en form der defineres af det kortere nedre dæk og nye dæmpere.
7. Nye skotter.
Skotternes nye design er inspireret af det kortere nedre dæk, nye dæmpere og nye underarme.
8. 8. Nye sway barer.
Det nye design af sway barerne bestemmes af det smallere nederste dæk og nye underarme.
Alle ovenstående funktioner kombineret giver det reducerede totale polære moment af inerti og den lavere CG for A800R bil!
Denne nye model er i stand til at ændre retningen hurtigere, hvilket betyder, at den er mere smidig og responsiv. Den nye bil afslutter også løbet stærkere grundet en markant nedgang i undervognsrub.
Carbon chassisversion (A800RC) og legeret chassis version (A800RA) vil begge være tilgængelige.
Alle transmissionsdele, motormontering og topdæk er kompatible med den nuværende A800MMX bil.
Google maskine oversætning 🙂