Så er der gået et par dage mere, og vi mangler nu kun 1 kvalifikation og finalerne.
Banen bliver ved med at udfordrende. Banen er sprøjtet med et eller andet for at give mere greb, og det gør det. Om morgenen, hvor det kun er ca 5 grader, er der ikke meget greb. Men så snart solen rammer banen, kommer grebet. Det ændrer sig meget fra runde til runde, så setup ændrer sig også meget i løbet af dagen.
Jesper har kæmpet med en bil der har startet heatet godt, men er blevet meget svær at køre i løbet af heatet. Han har kørt nogle flotte kval’er, og er lige nu 9’er med en kval tilbage.
Min bil har også været svær, og jeg er ikke ligeså god til at håndtere det som Jesper. Sidst på dagen har bilen kørt rimeligt. Efter den kontrollerede træning var jeg 37, og håbede at jeg kunne kvalme i trediverne. Men lige nu er jeg 42, så jeg skal bruge en god runde i morgen tidlig hvis det skal lykkes.
Der er mange regler at overholde til et VM. Her til aften har team managers fra de forskellige lande brugt lang tid på at diskutere tidsplanen for i morgen. Så lige nu ved vi ikke helt hvad planen for i morgen er. Men dagen starter med en kold og glat bane, og ender med noget der hele tiden er på grænsen til traction roll.